شیائومی می پد ۴ معرفی شد

در وبسایت شیائومی از تبلت Mi Pad 4 رسما رونمایی شده است. این کمپانی ۱ روز پیش از عرضه رسمی تبلت جدید خود اقدام به معرفی آن نموده است. می پد ۴، چهارمین تبلت شیائومی و نخستین تبلت در جهان است که با پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۶۰ روانه بازار می‌شود.

طراحی

می پد ۴ یک تبلت جمع وجور یا کامپکت به‌شمار می‌آید و طراحی دستگاه از چنین مشخصه‌ای برخوردار است. صفحه‌نمایش ۸ اینچی این تبلت در مقایسه با نمایشگر ۷.۹ اینچی موجود بر روی می پد ۳، اندکی بزرگ‌تر است؛ اما با این وجود، می پد ۴ با بدنه کوچک‌تری تولید می‌شود. ابعاد این دستگاه معادل با ۲۰۰.۲×۱۲۰.۳×۷.۹ میلی‌متر است؛ در حالی‌که تبلت نسل قبلی از بدنه‌ای با ابعاد ۲۰۰.۴×۱۳۲.۶×۷ میلی‌متر بهره می‌برد. شیائومی ادعا می‌کند که بدنه کوچک‌تر می پد ۴، حمل آن با یک دست را تسهیل نموده است.

شیائومی می پد ۴ با استفاده از الگوی طراحی ۲ رنگ در قسمت پشتی دستگاه، شباهت بسیار زیادی به آی‌پد ۲۰۱۸ دارد. این طراحی فوق‌العاده است؛ اما یک کپی‌برداری محسوب می‌شود. به‌طورکلی می‌پد ۴ خصوصا در مدل مشکی رنگ خود، بسیار چشم‌نواز به نظر می‌رسد.

Mi-Pad-4-Dimensions شیائومی می پد 4 معرفی شد: نخستین تبلت مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 660 با قیمت‌گذاری پایه 169 دلار

مشخصات می پد ۴

Mi Pad 4 مجهز به یک نمایشگر ۸ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۲۰۰ پیکسل است. رزولوشن صفحه‌نمایش در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته و بخشی از این موضوع بدان دلیل است که شیائومی تصمیم گرفته تا در عوض به‌کارگیری نمایشگر ۴:۳ از پنلی با نسبت ابعاد ۱۶:۱۰ استفاده کند. به بیان صادقانه، نبایستی انتظار مشاهده پنلی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل را بر روی یک تبلت میان‌رده داشته باشیم.

شیائومی در تبلت می پد ۴ از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰ با قابلیت هوش مصنوعی استفاده کرده و گجت مذکور، نخستین تبلت مجهز به این چیپست قلمداد می‌شود. ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی نیز این مجموعه را همراهی می‌کند. در صورت نیاز به فضای ذخیره‌سازی اضافی می‌توانید ظرفیت حافظه را از طریق درگاه توسعه تعبیه شده ارتقا دهید.

Mi-Pad-4-camera شیائومی می پد 4 معرفی شد: نخستین تبلت مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 660 با قیمت‌گذاری پایه 169 دلار

می پد ۴ دارای یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0، قابلیت HDR و حالت زیبایی (beauty mode) است. همچنین یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و پشتیبانی از ویژگی تشخیص چهره نیز در بخش جلویی تبلت خودنمایی می‌کند.

درگاه‌های ارتباطی این دستگاه شامل پورت USB-C، بلوتوث نسخه ۵.۰ و وای‌فای ۲ بانده خواهد بود. مدل LTE از تراشه GPS و درگاه نانوسیم برخوردار بوده و هر ۲ مدل دارای یک باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت هستند.

Mi-Pad-4-featured شیائومی می پد 4 معرفی شد: نخستین تبلت مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 660 با قیمت‌گذاری پایه 169 دلار

قیمت‌گذاری و زمان عرضه می پد ۴

Mi Pad 4 در رنگ‌های مشکی و طلایی به بازار عرضه می‌شود. نسخه وای‌فای با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی با قیمت ۱۰۹۹ یوان (حدودا ۱۶۹ دلار) به فروش می‌رسد؛ در حالی‌که مدلی از تبلت با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی با برچسب قیمت ۱۳۹۹ یوان (حدودا ۲۱۵ دلار) عرضه می‌شود. مشتریان با پرداخت ۱۰۰ یوان بیش‌تر، معادل با ۱۴۹۹ یوان (تقریبا ۲۳۰ دلار) می‌توانند مدل LTE را با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی خریداری نمایند. هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی پیرامون زمان عرضه این گجت به بازار در دست نیست.

منبع:itresan
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.