دستگاه فلزیاب کاوش عمیق

دستگاه فلزیاب و طلایاب BR 800 P با اطمینان میتوان گفت اولین دستگاه کاوش عمیق در جهان است. دستگاه فلزیاب و طلایاب BR 800 P دارای برنامه ای اختصاصی برای جستجوی طلا – نقره – پلاتین – مس – برنز – آهن – سرب – آلومینیوم – الماس – زمرد – آب های زیرزمینی – غارها و حفره می باشد که شما میتوانید یکی از این گزینه ها را انتخاب و به کاوش بپردازید.

برای شناسایی طلا، مواد معدنی و آب زیر زمین مجهز به فیلترها و بخش های مخصوص است. کاوش در شعاع ۲۰۰۰ متر و عمق ۵۰ متر با آشکارسازهای فلزی و ۲۰۰ متر برای تشخیص آب زیرزمینی این دستگاه فلزیاب طلایاب را بینظیر ساخته است. این دستگاه توانایی تشخیص اینکه آیا اهداف طلایی از قطعات طبیعی طلا (سنگ معدن طلا) میباشد یا گنجینه های طلایی و غارهای باستانی و دفن در زیر زمین را داراست.

این دستگاه می تواند آب های زیرزمینی را به عمق تا ۲۰۰ متر از سطح زمین را از طریق بخش جستجوی آب های زیرزمینی در برنامه تشخیص دهد.

نحوه استفاده و شناسایی طلا

هنگامی که برنامه جستجو طلا در فلزیاب در حال اجرا است ، یک شناساگر سنسور فرستنده را در زمین قرار می دهیم تا شرایط را در شرایط هوایی را متعادل کند و شروع به کاوش اطراف دستگاه از طریق رادار تا ۳ متر ما را جدا کند ، اگر ما در منطقه حاوی یک هدف قرار داریم، یک خط از دستگاه الکتریکی ایستا را به هدف هدایت می کند و سپس آن را با هدایت رادار ها به سمت چپ و راست به ما هدایت می کند تا زمانی که تایید شود و موجودی درون مربع هدف .

همچنین ویژگی های این دستگاه دارای یک فیلتر پیشرفته و همچنین آنتن ها برای تأیید هدف است. به این ترتیب یک بار و برای همیشه و از بسیاری از اشتباهات که با اکتشاف و پژوهشگران مواجه شد،خلاص میشوید.


دستگاه فلزیاب دستگاه فلزیاب حرفه ای دستگاه فلزیاب تصویری

  • دارای ال سی دی و صفحه نمایش رنگی صفحه برای نمایش داده های GPS
  • صفحه ی نمایش کنترل پردازنده ایالات متحده، ارائه دهنده پنل مناسب و عملی است.
  • آشکارساز فرکانس ارتعاشی جزئی ۴۰۰ مگاهرتز، که به شما این امکان را می دهد که نتایج بسیار دقیق از جستجو به دست آورید.
  • دارای تکنیک برای اندازه گیری عمق اهداف ،که این مزیت دیگر این دستگاه نسبت به سیستم های دیگر است. به عنوان مثال می تواند به بررسی یک منطقه ی بزرگ در یک بازه ی زمانی کوتاه برای تشخیص طلا و دیگر مواد معدنی، آب های زیرزمینی و چاه بپردازد.
  • دارای برنامه ی تشخیص برای جستجو در آب های زیرزمینی تا عمق ۲۰۰ متر
  • دارای دفترچه راهنمای انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، عربی ، فارسی ، روسیه ، ترکیه ، اسپانیایی ، ایتالیایی
  • باتری داخلی قابل شارژ ۹٫۶ ولت شدت
  • علاوه بر صندوق باتری، شارژر ارائه دهنده شاخص برای شارژ.
  • ساخته شده در ایالات متحده آمریکا
  • گارانتی: یک سال

منبع: دستگاه فلزیاب و طلایاب کاوش عمیق BR 800 P

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.