ضمانت اصالت کالا در فروشگاه اینترنتی تخفیف بازار

کالاهای فروشگاه اینترنتی تخفیف بازار

 

مدیریت شرکت تخفیف بازار از تضمین کیفیت و اصالت کالاهای ارائه شده در این فروشگاه خبر داد.

محمد رسولی مدیر تخفیف بازار با بیان اینکه فروش اینترنتی کالاهای مختلف در سال‌های اخیر به دلیل صرفه‌جویی در زمان و هزینه مورد استقبال طیف‌های گسترده‌ای از مردم قرار گرفته است، گفت: این نوع خرید، با گسترش استفاده از خدمات اینترنتی روز به روز در حال گسترش است اما برخی کالاها مثل لوازم‌خانگی برقی شرایط خاص خود را دارند و باید دغدغه‌های مشتریان را نیز در فروش آنها لحاظ کرد.

رسولی با بیان لزوم تاکید بر تضمین اصالت و کیفیت لوازم‌خانگی برقی ، لوازم آشپزخانه گفت: در صورتی که لوازم‌خانگی برقی فاقد اصالت و کیفیت باشند، مصرف‌کننده بلافاصله بعد از اولین بار استفاده یا بعد از مدت کوتاه در استفاده از آن وسیله به مشکل برخورد می‌کند و هزینه‌ای که برای خرید آن کالا انجام شده از بین می‌رود.

این فعال بازار لوازم‌خانگی با بیان اینکه فروشگاه اینترنتی تخفیف بازار در راستای از بین بردن دغدغه و نگرانی خریداران، کیفیت و اصالت همه اجناس این فروشگاه را تضمین می‌کند، تصریح‌کرد: وسایلی که توسط شرکت تخفیف بازارعرضه می‌شود به طور متوسط ۲۰ تا ۳۰ درصد زیر قیمت بازار هستند.و ما در مناسبت های مختلف تخفیفات گسترده ای را به مشتریان عرضه می کنیم. به علاوه ما مدعی هستیم که اجناس درج شده در فروشگاه اینترنتی تخفیف بازار ، شامل انواع تلویزیون، یخچال، فریزر، یخچال - فریزر ساید بای ساید، ماشین لباس‌شویی و انواع کولر گازی مانند کولر گازی اجنرال و کولر گازی ال جی با توان های مختلف از جمله کولر گازی 12000 اجنرال ، کولرگازی 24000 اجنرال ، کولرگازی ال جی 12000 و ...در این فروشگاه، اصل و دارای کیفیت مناسب هستند و در صورتی که کالایی فاقد این ویژگی‌ها باشد به سرعت توسط ما پس گرفته می‌شود.

همچنین بیان نمودند که در هنگام ثبت سفارش هر گونه کالا فقط مبلغ هزینه حمل آن کالا به مقصد، به عنوان بیعانه از مشتری اخذ می‌شود، افزود: پس از تحویل کالا توسط پیک اختصاصی در مقصد و تست سلامت، اصالت و کیفیت محصول توسط مشتری الباقی مبلغ خرید در محل تصفیه می‌شود.

رسولی، اولویت‌های شرکت تخفیف بازار را ترجیح سود کم پایدار به سود بالا و گذرا، بهبود کیفیت محصولات و خدمات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارایه‌ خدمات نوین، خدمت‌رسانی به جامعه و کمک به رشد و توسعه‌ فرهنگ استفاده از اینترنت، دسترسی آسان به اطلاعات کامل محصولات، امکان مشاوره و تسهیل در فرآیند انتخاب محصولات، ارتباط مستقیم با تامین‌کنندگان اصلی کالا، افزایش دانش فنی مشتریان قبل از خرید محصول، گسترش بازار با ایجاد و حفظ مشتریان وفادار، استراتژی پشتیبانی سایت برای حفظ و ارتقای رضایت مشتری و حذف محدودیت زمان و مکان در خرید برشمرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.