تکنولوژی خانه هوشمند

تکنولوژی خانه هوشمند isee ، یک تکنولوژی منحصربفرد در میان دیگر برندهای هوشمند سازی محسوب می شود که در نوع خود بی رقیب و بی نظیر بوده و جز یکی از برترین برند ها میباشد.

گروه مهندسی isee، طراح . ناظر و مجری هوشمند سازی منازل، باغ و ویلا، هتل، مدارس، کارخانجات و ... در کل کشور با بیش از 5 سال سابقه در هوشمند سازی با بهره گیری از خاص ترین تکنولوژی در اجرا و زیر ساخت، با اقتصادی ترین هزینه ممکن برای کارفرمایان و مصرف کنندگان در صنعت ساختمان آماده ارائه مشاوره رایگان به شما هموطنان عزیز می باشد.

خدمات خانه هوشمند isee:

کنترل روشنایی:

- کنترل هوشمند روشنایی و نور پردازی توسط نرم افزار 
- امکان استفاده همزمان از سیستم هوشمند و سنتی (استفاده همزمان کلیدمکانیکی ،تاچ ،نرم افزار و ...)
- امکان کنترل روشنایی از راه دور توسط موبایل و تبلت و...
- امکان سناریونویسی جهت کنترل هوشمند :
1- سناریو عادی 
2- سناریو مهمان (جشن)
3- سناریو خواب 
4- سناریو خروج 
5- سناریو مسافرت
6- سناریو سینما

تعاریف :

یکی ار امکانات هر سیستم هوشمندی کنترل هوشمند ،روشنایی و نور پردازی میباشد که در سیستم هوشمند isee کاربر میتواند همزمان از تاچ پنل و کلید سنتی و نرم افزار موبایل و همچنین از سناریوها جهت کنترل تک تک مصارف و روشنایی ونور پردازی استفاده کند .
سناریو: ابتدا سناریو را معنی کنیم ،سناریو یعنی رفتار سیستم در قبال سلیقه کاربر ،سناریو از پر کاربرد ترین موار استفاده در سیستم میباشد تعریف سناریو میباشد .
در سیستم هوشمند isee کاربر میتواند 6 سناریو به دلخواه خود تعریف کند :
1. سناریو عادی :در این سناریو کاربر تعداد محدودی مصرف کننده روشنایی را جهت تامین میزان نور دلخواه روی حالت روشن تعریف میکند .
2. سناریو مهمان یا جشن :دراین سناریو کاربر تمامی مصرف کننده های روشنایی و حتی سیستم پخش موزیک را فعال کند و از یک مهمان یا جشن پر شکوه بهره ببرد . 
3. سناریو خواب :این سناریو هنگام استراحت یا خواب مورد استفاده قرار میگیرد تعریف این سناریو توسط کاربر به این گونه است که تمامی چراغ های خانه روی حالت خاموش و چراغ های خواب روی حالت روشن تنظیم میشوند .حال هر بار که کاربر سناریوی خواب فضای مخصوص خود را فعال کند کلیه چراغ ها خاموش و فقط چراغ خواب روشن خواهد شد.
4. سناریو سینما :این سناریو زمان تماشای فیلم مورد استفاده قرار میگیرد .نور محیط از حالت عادی تبدیل به یک نور ملایم مانند فضای سالن سینما میشود . همچنین کاربر میتواند سیستم صوتی منزل خود را با آن تنظیم کند تا از تماشای فیلم در یک سالن سینمایی خانگی لذت کامل ببرد.
5. سناریو خروج :این سناریو هنگام خارج شدن ساکنین به قصد مسافرت مورد استفاده قرار میگیرد . هنگام خروج از منزل نیاز نیست مصرف کننده ها روشن یا حتی standby بمانند و خاموش بودن این مصرف کنده ها خود در ذخیره انرژی موثر میباشد. طرح کاربر میتواند سیستم امنیت خود را همزمان با خاموش شدن مصرف کننده ها فعال کند .
6. سناریو مهارت : این سناریو هنگام خارج کردن از منزل به قصد مسافرت فعال میشود. تفاوت این سناریو با سناریوی خروج این است که علاوه بر همه تنظیمات سناریو خروج کاربر میتواند شبیه سازی حضور را اجرا کند بدین معنی که مثلا لوستر سالن را از ساعت 8 شب الی 12 روشن نگه دارد و از بیرون به نظر برسد ساکنین حضور دارند .

کنترل از راه دور :

از بهترین مزایای یک سیستم هوشمند کنترل شدن تجهیزات از راه دور توسط موبایل یا تبلت میباشد . یک نرم افزار کاملا فارسی با کاربری اسان میتواند نیاز کاربر را در کنترل تجهیزات خارج از منزل بر طرف کند . همچنین نرم افزار سیستم هوشمند isee قابلیت ارسال وضعیت تک به تک مصرف کننده ها را دارا میباشد.

کنترل مدیا :

یکی از جذاب ترین امکانات یک سیستم هوشمند استفاده از سیستم صوتی میباشد . در مراسم جشن و شادی و یا هنگام تماشای فیلم کاربر میتواند از سیستم صوتی حرفه ای منزل خود کمال استفاده را ببرد .

ترموستات هوشمند :

یکی دیگر از امکانات یک سیستم هوشمند ،کنترل سیستم تهویه یا سرمایش و گرمایش میباشد ترموستات هوشمند isee قابلیت کنترل فن کوِیل ،کولر ، اسپیلیت و... را در هر منطقه ای دارد . امکاناتی همچون کنترل خودکار دمای محیط کنترل تجهیزات تهویه از راه دور و...
کاربر میتواند توسط ترموستات ،تاچ پنل هوشمند و همچنین موبایل یا تبلت از تمامی امکانات ترموستات هوشمند استفاده کند.

پرده برقی :

از امکانات دیگر سیستم هوشمند کنترل پرده توسط نرم افزار سیستم هوشمند میباشد کاربر میتواند سلیقه دلخواه خود را جهت کنترل پرده تنظیم کند یا به طور دستی یا توسط موبایل پرده متری خود را کنترل کند.

اپلیکشن موبایل :

از برترین تمایزات سیستم هوشمند isee داشتن اپلیکشن فارسی جهت کنترل کاربر از هر نقطه دنیا میباشد . این اپلیکشن بدون نیاز به هیچ مجوز پرداخت سالانه و.. به راحتی روی موبایل یا تبلت کاربر نصب میشود و کاربر میتواند تمامی تجهیزات نصب شده در منزل خود را از هرنقطه از دنیا کنترل کند و یا از وضعیت کاری آن ها با خبر شود.

آبیاری هوشمند:

از جمله امکانات یک ساختمان سبز داشتن یک فضای سبززاید میباشد . به طبع رسیدگی به این مکان سبز یا بام سبز نیاز به زمان و برنامه ریزی دارد . کاربر میتواند تمامی فعالیت های مبنی بر کنترل این فضای سبز را به عهده سیستم هوشمند بسپارد تا طبق یک برنامه ریزی منظم رسیدگی به آن به طور خودکار انجام میگیرد.

کنترل تردد :

ممکن است برای هر کس پیش آمده که هنگام ورود به منزل کلید درب ها را فراموش کرده باشیم. برای حل این مشکل بهترین راه حل داشتن یک سیستم کنترل تردد است که دسترسی را فقط برای اهالی منزل ممکن سازد . با نصب سیستم کنترل تردد کاربر از هر مکان تمامی دسترسی های منزل خود را تحت کنترل قرار میدهد.

احضار آسانسور :

سیستم احضار آسانسور از سیستم کنترل آسانسور هوشمند استفاده می کند. احضار آسانسور به این معنی است که کاربر در زمان مناسب برای بلند کردن آسانسور روی زمین آماده است. با نصب این تجهیزات، کاربر می تواند یک برنامه از پیش تنظیم شده یا تلفن همراه را تنظیم کند تا آسانسور را از هر طبقه به طبقه ی خود احضار کند و از زمان انتظار آسانسور جلوگیری کند.

آیفون تصویری هوشمند:

استفاده از تاچ مثل عنوان کنترل هوشمند تجهیزات و همچنین استفاده از همان تاچ قبل به عنوان آینده تصویری هوشمند میتواند هزینه خرید ایفون تصویری مجزا را برای کاربر کاهش دهد . این آیفون تصویری امکاناتی همچون دوربین تحت شبکه ،ذخیره تصویر مراجعه کننده ها ، امکان انتقال تماس ایفون روی موبایل یا تبلت و همچنین تماس تصویری بین طبقات را دارا میباشد . کاربر از هر نقطه از دنیا میتواند به فرد مراجعه کننده به درب منزل خود تماس تصویری برقرار کند.

کنترل امنیت :

امنیت جزء امکانات اجتناب ناپذیر یک ساختمان میباشد .اعمال سیستم امنیت ساختمان به سیستم هوشمند میتواند کنترل امنیت را میتوان به کنترل هوشمند امنیتی تبدیل کند. کنترل سیستم ضد سرقت ،کنترل دوربین های مدار بسته ،کنترل سیستم اعلام و اطفاء حریق و... جزء امکانات این تجهیز میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.